Види та варіанти оформлення вітрин

Види та варіанти оформлення вітрин
Share

Грамотно сконструйована та оформлена вітрина, як мінімум, перетворює перехожого на відвідувача торгової точки, як максимум, на постійного покупця. Знання та навички, пов’язані з мистецтвом оформлення торгових вітрин, виділилися в окремий напрямок, вітриністику. У цій галузі працює безліч фахівців у місті Львів та інших регіонах України.

 

Тип конструкції

Залежно від конструктивних особливостей заведено виділяти такі торгові вітрини:

  • відкритого типу. Їх ще називають «вітринами на перегляд». Перевага їх вітрин очевидна: при грамотному внутрішньому дизайні магазину та професійному викладанні товару покупець «входить» всередину торгового об’єкта ще до того, як він ухвалить рішення про купівлю;
  • закриті. Такі торгові меблі необхідні для того, щоб зробити перегородку між магазином та покупцем, надавши потенційному клієнту рекламне зображення замість огляду «нутрощів магазину». Для дизайну вітрин закритого типу фахівці використовують розгорнуту експозицію, яка повинна створювати перше враження про весь торговий об’єкт;
  • комбіновані, які лише частково показує простір торгового залу, адже основна площа скла розмішає декорації або зображення товарів.

Вірогідних даних про те, які торгові вітрини кращі та привабливі для потенційних клієнтів, немає. Відкрита або закрито-відкрита вітрина буде доречною і, коли оздоблення, торгове обладнання, освітлення магазину – на висоті.

 

Варіанти оформлення

З погляду оформлення торгові меблі можна розділити на:

  • сюжетні, акцент у яких робиться не на асортименті магазину, а на вигаданому сюжеті з різними елементами прикраси. Саме елементи оформлення вітрини дизайнери пов’язують з асортиментом магазину, і то виключно за змістом чи за аналогіями;
  • товарні, найпоширеніший тип. В оформленні використовується зображення одиничного комплекту товарів, які продає компанія;
  • товарно-сюжетні, які наголошують на зображенні реальних товарів з якимось придуманим дизайнерами сюжетом.

Товарні торгові вітрини ідеально справляються з роллю «продавців» у магазинах взуття, промтоварів, одягу, сувенірів, меблів, кухонного приладдя, світильників, дитячих магазинів, магазинів іграшок і т.д. Для продуктових магазинів варто оформити вітрини за сюжетним або товарно-сюжетним принципом.

Існує також «тимчасовий» тип, який називають «акційними». Суть обладнання – використовування на час проведення акції, розпродажу чи надходження нової товарної  колекції.

Тільки креативні фахівці можуть створювати ефективні та привабливі вітрини.Компанія Slon Factory у місті Львів розробляє та виготовляє торгові меблі для різних бізнес-сегментів з урахуванням товарної специфіки, бюджету замовника. Послуга включає розробку конструкції, оформлення, брендування. У компанії також можна придбати типове торгове обладнання.

  • 9 июня, 2024