Дослідження ринку – це допомога у просування бренду

Дослідження ринку – це допомога у просування бренду
Share

Дослідження ринку – це цілий спектр робіт, який концентрується головним чином на аналізі вашої ніші: вивченні попиту та оцінювання діяльності конкурентів. Звернувшись до фахівців на https://westernbid.com/niche-research, ви зможете отримати комплексне висвітлення усіх сильних та слабких сторін вашого бренду, а також рекомендації щодо його подальшого просування.

Для чого потрібно проводити дослідження ринку

Перш за все давайте розберемося, для кого актуально замовляти послугу дослідження та аналізу ринку товарів і послуг. Це потрібно:

  1. Підприємствам, які лише починають свій розвиток. Тобто якщо ви виходите на міжнародний ринок, плануєте вести торгівлю на маркетплейсі, не зайвим буде попередньо провести усі необхідні дослідження, аби уникнути помилок. 
  2. Для магазинів, які застигли на одному рівні або ж втратили клієнтів. Важливо дізнатися причини застою або падіння попиту.
  3. Ви плануєте масштабуватися або бажаєте повністю змінити концепцію бренду. У такому разі стратегічне дослідження ринку дозволяє оновити бренд таким чином, щоб він став ще більш актуальним для покупців.

Як проводиться стратегічне дослідження ринку

Для проведення дослідження ринку необхідно знайти надійних досвідчених експертів. Компанія Western Bid проводить весь необхідний аналіз, який дозволить підвищити продажі та визначитися з подальшою стратегією розвитку власного бренду.

Ми уже зазначали, що аналіз ринку – це комплекс робіт. І складається він з таких елементів:

  1. Вивчення попиту на ваш товар. Якщо ви продаєте на маркетплейсі, експерти аналізують попит на конкретну категорію на обраній вами платформі. Якщо маєте власний сайт, аналізують попит в усіх інтернет-магазинах.
  2. Аналіз конкурентів. Особливо важливо проаналізувати компанії, які стали успішними у вашій ніші. Можливо, певні стратегії ви зможете почерпнути. Втім, звісно не копіювати, а пропустити через власну концепцію.
  3. Вивчення усіх сильних і слабких сторін, особливостей та перспектив вашого магазину: ретельний аналіз сайту або сторінки на торговому майданчику.

Хто здійснює якісне дослідження ринку

Далеко не всі компанії, які позиціонують себе як фахівці з питань дослідження ринку та аналізу конкурентів, є такими насправді. Важливо шукати досвідчених експертів, які розбираються в усіх основних тенденціях ринку та знають ефективні методи оцінювання та аналізу конкретної ніші.

При виборі компанії звертайте увагу на такі основні критерії:

  • остаточна вартість послуг;
  • перелік послуг, які надають спеціалісти;
  • тривалість виконання роботи – наприклад, фахівці Western Bid проводять детальний аналіз вашої ніші, конкурентів та попиту протягом 3-5 робочих днів.

Перед початком співпраці сконтактуйте з представниками компанії. Поставте всі питання, які вас цікавлять і зверніть увагу на якість обслуговування та комунікації.

  • 29 января, 2024