Торгове обладнання, що продає

Торгове обладнання, що продає
Share

Отримання стабільного прибутку – бажання кожного підприємця. Ключове значення організації хорошого товарообігу мають меблі, їх якість, функціональність, оформлення, розміщення.

Експерти рекомендують підприємцям-початківцям розставляти та оснащувати торгове обладнання, дотримуючись класичних правил.

Вхідна зона та основний торговий простір

Вхідна зона для магазину повинна бути просторою і вільною від перешкод, щоб клієнти могли легко заходити. Бажано організувати площу, в яку б хотілося увійти. Для цього варто використовувати манекени, плакати та яскраве освітлення, торговий прилавок, на якому будуть розташовані акційні товари, хіти продажів або тестери.

Зовнішні вітрини варто використовувати для демонстрації найпривабливіших і найновіших товарів. Це приверне увагу перехожих і спонукатиме їх зайти до магазину.

Чіткий основний маршрут буде вести клієнтів через весь магазин. Його наявність забезпечить максимальну видимість всіх товарів і підвищить шанси на імпульсивні покупки. У ключових точках маршруту, де клієнти будуть обов’язково проходити, мають бути розміщені найпопулярніші або найбільш вигідні товари.

Торговельні прилавки для магазина розташовуються так, щоб клієнти мали легкий доступ до товарів. Низькі прилавки підходять для дрібних товарів, високі – для більших або дорожчих.

Секрети товарної викладки

Для успішної торгівлі мають значення як грамотне розставлення торгового обладнання, так й подача товару. Декілька рекомендацій у даному аспекті:

  • організація зони “гарячих” товарів. Найпопулярніші речі мають бути на рівні очей клієнтів. Це збільшить їх видимість і ймовірність покупки;
  • комплементарні товари, розташовані поруч один з одним, підвищують перехресні продажі. Якщо ви продаєте каву, поруч розміщуйте чашки, цукор та інші аксесуари;
  • тематичні вітрини та дисплеї, які відповідають сезону або святам, створюють відповідну атмосферу і залучають більше клієнтів;
  • пробники або демонстраційні зони, де клієнти можуть спробувати продукт перед покупкою, теж є мотиваційними.

Регулярний аналіз ефективності розміщення вітрин і прилавків, зворотний зв’язок від клієнтів і дані продажів корисні для оптимізації розташування товарів.

Купити торгові меблі, готові/під замовлення, отримати консультації щодо актуальних та ефективних маркетингових стратегій можна в компанії Slon Factory Львів.

Фахівці реалізують інноваційні проєкти, виготовляють торгові острівці, прилавки для магазинів, вітрини та інше. Вони вміють робити обладнання, що продає.

  • 18 мая, 2024